Praca w Policji

Nabór na stanowisko Inspektora ds. poszukiwań osób i prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych w Referacie Operacyjno-Rozpoznawczym Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 128459
Data ukazania się ogłoszenia: 11-10-2023
Na stanowisko: Inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu 
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim 

Status: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata 

Wyniki naboru (osoby): 

1. 
Data publikacji wyniku: 31-10-2023
Wybrany kandydat: Natalia Bernaś, Oświęcim

 


 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE DO NABORU NA WOLNE STANOWISKO 

W KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI W OŚWIĘCIMIU

Wydział/Zespół

Wydział Kryminalny

Stanowisko

Inspektor

Wymiar/liczba etatu

1,0

Data publikacji ogłoszenia

11.10.2023

Ogłoszenie – nr

128459

Termin składania ofert – data wpływu

21.10.2023

 

Lp.

Nazwisko i imię

Miejscowość

1

BERNAŚ NATALIA

OŚWIĘCIM

2

CZERNEK SABINA

KĘTY

3

GINTER BERNADETTA

CHEŁMEK

4

KUŚ AGNIESZKA

OŚWIĘCIM

5

MORIC KATARZYNA

OŚWIĘCIM

6 NAGI ALICJA

BRZESZCZE

7 NIKIEL GABRIELA

BIELANY

8 PIEKARSKA ANNA

OŚWIĘCIM

9 PIETRAS LIDIA

JAWISZOWICE

10 SMALEC ROKSANA

WYGIEŁZÓW

11 SZCZEPAŃSKI DAWID

BRZESZCZE

12 WRONA PIOTR

PRZECIESZYN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dla wyżej wymienionych osób, w dniu 30 października 2023 roku od godz. 09:00 w Komendzie Powiatowej Policji

w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 2, odbędzie się kolejny etap postępowania kwalifikacyjnego.

 

Proszę o zabranie ze sobą dowodu osobistego.

 

I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Oświęcimiu podinsp. Paweł Ślęczkowski


 

Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu

Ogłoszenie o naborze nr 128459 z dnia 11 października 2023r.

Oferty do: 21 października 2023 roku

Wymiar etatu: 1.0

Stanowiska: 1

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Inspektora

do spraw: poszukiwań osób i prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych w Referacie Operacyjno-Rozpoznawczym Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu

Miejsce wykonywania pracy: Oświęcim

Adres urzędu: 32-600 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 2

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno – biurowa, długotrwała pozycja siedząca. Praca w systemie 8 godzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon, skaner. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru pracy. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze, dwupiętrowego budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych, brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzi magazyn dowodów rzeczowych oraz ewidencjonuje je w odpowiednich księgach oraz rejestrach, czuwa nad prawidłowym ich obiegiem
  • Rejestruje osoby poszukiwane, zaginione, opracowuje pisma w celu ustalenia miejsca pobytu tych osób 
  • Koordynuje tematykę zabezpieczonych pojazdów przez Policję w skali powiatu oświęcimskiego
  • Sporządza dokumentację w sprawach poszukiwań osób zgodnie z przyjętym planem oraz algorytmem postępowania 
  • Sporządza weryfikację prawidłowości i zasadności rejestracji rzeczy w bazie KSIP przez funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego KPP Oświęcim oraz opracowuje zbiorcze zestawienia w celu ich przesłania do KWP Kraków
  • Opracowuje sprawozdania i analizy w zakresie poszukiwania osób

 WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość ustwy o służbie cywilnej
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV i list motywacyjny muszą zostać opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem
  • W CV lub liście motywacyjny proszę umieścić aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail
  • Jeżeli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
  • Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 128459" na adres: 32-600 Oświęcim ul. Wyspiańskiego 2
Dziennik Podawczy, parter od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do 15.00

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 83 26 246

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://oswiecim.policja.gov.pl/

Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2023


Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: administratorem danych jest Komendant Powiatowy Policji w Oświęcimiu, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim, e-mail: iod.kpp@oświęcim.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: 

  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa

Okres przechowywania danych:

  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proponowane wynagrodzenie 3716,10 PLN brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadnczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych  poniżej "Plik do pobrania" oraz https://oswiecim.policja.gov.pl/ w zakładce "rekrutacja na stanowiska cywilne".

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej, w liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz numer ogłoszenia.

W CV lub liście motywacyjny proszę umieścić aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail

Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów oraz adresów e-mail)

Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.

Jeżeli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 11.10.2023
Data modyfikacji : 31.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Morawska Zespół Kadr i Dyscyplinarny KPP Oświęcim
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Samel-Saternus Zespół Łączności i Informatyki KPP Oświęcim
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Samel-Saternus
do góry